Розробки заходів


Mr & MsValentine
http://www.coolwallpapers.org/photo/53965/Saint_Valentines_Day_Children_Valentine_s_Day_013158_.jpg
We’d be glad to see you at our party on  Friday at 14:20
      Захід, присвячений дню Святого Валентина для учнів 9-11 класів           




C:\Users\Admin\Downloads\mr and ms valentine.jpg

По сцені назустріч друг другу повільно йдуть юнак і дівчина. Юнак дарує троянду  дівчині .
Ю: Let me call you sweetheart,
I’m in love with you .
Let me hear with you.
That you love me too.
Keep the love light glowing
In your eyes so true.
Let me call you sweet heart,
I’m in love with you .
Д:Here’s a special valentine,
With lots of love for you
And since you’re very special
Here are  hugs and kisses ,too
Дарують валентинку друг другу
Потім  в провідні повертаються к людям і привітаються з ними.
ЮД:Ladies and gentlemen  !Good evening !
Ю:Леді та джентльмени !Добрий вечір!
Д:It’s lovely to meet you here at Valentine‘s party!
Д: Ми раді вас вітати у цій залі святкуванні Дня Святого Валентина !Дня для всіх закоханих!
Д:This happy day celebrates friendship love and romance. It’s time to tell all those special people in your life how much you like them!
 Ю:Цей  радісний день ми присвячуємо дружбі ,любові і романтиці Настав час сказати всім тим особливим людям у вашому житті ,як ви їх любите.
Д:The 14th of February is a day for fun and greetings Boy’s  and girl’s husbands and wives, friends and  neighbors’  usually exchange  signs of affection love and respect .
Ю: 14 лютого – це день веселощів та вітань. Дівчата та хлопці ,чоловіки та жінки ,друзі та сусіди зазвичай обмінюються вітаннями любові .
(Звучить пісня «День Святого Валентина»)                            
Д: And today we have here some lovely coups of boys and girls from the contest class .They will take part in the best couple .Mister Valentine and Miss Valentine!
Ю:Сьгодні ми з вами зустрічаємо декілька чудових пар хлопчиків та дівчат десятого класу . Вони приймуть участь у конкурсі,а ми з вами обернемо найкращу пару . Містера Валентина та Міс Валентина.
Д:We ask you to come to the stage !Please welcome!
Ю:Запршуємо на сцену пари!
Д:1-пара Маргарита і Михайло . Зустрічаємо.
(пара виходить під музику)
Ю:2 – пара Єлизавета і Данило .
Д:І нарешті 3 пара – Олександра і Максим.    
Ваші оплески нашим учасникам!
Ю: А тепер дозвольте представити вам наших вельмишановне журі!
1
2
3
Кожен конкурс оцінюється за п’яти бальною системою .І перший наш конкурс «Візитка»
Д:Вечір наш присвячений коханню.
Ю:Саме йому коханню!
Д:Нерозділеному і взаємному.
Ю:Гіркому й солодкому !
Д і Ю разом:Вічному коханню !
Ю: Що ж таке кохання? Чи легко зізнатися в ньому ?
Д: Давайте послухаємо,як це вміють робити наші конкурсанти ю До того ж пари підготували емблеми у формі  валентинки . Оцінюється креативність та вміння декламувати вірші.
Ю: Запрошуємо !Єлизавету і Данило . Ваші оплески 1 парі.
Д: Маргарита і Михайло!
Ю: Олександра і Максим !
Д:Дякуємо нашим конкурсантам ,що поділилися з нашими своїми думками про вічне почуття .А поки журі підводять підсумки 1 конкурсу , пропонуємо вашій увазі пісню «I wanna be loved by you»
Ю: І так , результати 1 конкурсу. Наше вельмишановне журі , будь ласка ,оцінки  1 парі Єлизаветі і Данилу  2 парі Маргариті і Михайлу і нарешті 3 парі Олександрі і Максиму.
Дякуємо вам!
Д: Знаєш,  коли хлопець і дівчина подобаються одне одному вони передають свої почуття мімікою і жестами.
Ю: Уміння зрозуміти іншого чудова риса . Ми пропонуємо наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів»
Д: Уявіть собі ,що ваша дівчина знаходиться з іншого боку вулиці, ви її побачили і хочете запросити кудись .А оскільки вона вас не чує ,скористайтеся невербальними засобами спілкування мімікою і жестами.
Дівчина має зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд.  Хлопці ж в свою чергу повинні здогадатися про що говорить дівчина . 
Діма : Отже , будь-ласка , Маргарита і Михайло !
                                            ( запрошення в цирк ; запрошення в бібліотеку ) 
Юля : Наступна пара – Єлізавета і Микита !
                                            ( запрошення на балет ; запрошення на мультфільм )
Діма : І , нарешті , - Олександра і Максим!
                                            ( запрошення на каток ; запрошення на пляж )
Юля : Дякуємо нашим конкурсантам !
Діма : Оголошуємо наш наступний конкурс : « Танець романтичної пари » ! Парам пропонується станцювати під музику різних стилів . Оцінюється не тільки вміння танцювати , але й обізнаність у різних музичних стилях . Щасти вам ! Підтримаємо наших учасників оплесками !
                                             ( пари танцюють під різні мелодії )
Юля : Молодці наші учасники !                                                                    
Діма : Що таке кохання ? Це питання турбує людей різного віку . А тепер завдання учасникам. Дорогі друзі , на початку 90-х років була така жувальна гумка « Love is..» з нескладним текстом; таке собі коротке і смішне визначення кохання.  І так, додатковий бал…  
Юля : Про кохання не говорять , про нього вже все сказано… Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості та насолоджуватися романтичною музикою .
Діма : І наш наступний конкурс « Пісенний » . Наші пари підготували для наспісні про кохання різними мовами світу ! Запрошуємо першу і третю пари .  
                                           ( пари по черзі виконують пісні )
Юля : Давайте подякуємо нашим парам за чудове виконання пісень і ще раз підтримаємо їх оплесками !
Діма : А поки наше вельмишановне журі оцінює пісенний конкурс , ми пропонуємо вашій увазітанець у виконанні 8-А класу .
                                          ( танець)
Діма : Любов – не кара , але і не гра ,                                                                  
            Вона не квітка , що зів’яне живо .
            Любов – це дар . І Бог сам вибира ,
            Хто заслужив оце пізнати диво .
Юля : Тебе співець підніс аж понад зорі
           Та ще й безсмертним світлом оточив
           Тебе , о вічна музико любові ,
           Що в майбуття іде крізь плин віків .
Діма : Наші пари підготували для вас сюрприз . Представляємо вашій увазітанець кохання !
                                           ( вальс ) 
Юля : А поки журі підводить підсумки пропонуємо вашій увазі пісню у виконанні дівчат 11-А класу « Bahama Mama !»
                                          ( пісня )
Юля : А тепер настав момент дати вирішальне слово нашому журі .
Діма : Вітаємо наших конкурсантів з перемогою. Ваші оплески Містеру Валентину і Міс Валентині !
Юля : Наші пари сьогодні довели , що кохати – це значить творити кохання . Тож творіть його , ідіть йому на зустріч і ви зустрінете його , як дивовижну казку , як чарівну пісню , яка зробить ваші найпотаємніші бажання реальністю .
Діма : Ще раз вітаємо вас із Днем Святого Валентина , з Днем усіх закоханих ! Бережіть своє кохання , бо воно – сонце людських почуттів ! До побачення !
Юля : До нових зустрічей !
                                  (  всі співають пісню. «Modern Talking » «You are my heart , you are my soul » )
 
             
____________________

 The English language party

Comperes (together): Good morning!

Compere 1: Dear parents, teachers, guests!

Compere 2: We are glad to see you at our English party!

Compere 1: Stay with us!

Compere 2: Don’t go away!

Compere 1: Learn together with us and play!

           Song « Its English, English, English»

America and Africa speak English very well

 Old Europe and Asia have also much to tell

 Bulgaria and China ,Chile and Japan

Have many many languages ,

But they can understand-

Refrain

Oh English,English,English,

For all your friends and you

Oh English , English, English

In  London and Peru

It’s English, English, English

In Kyiv and Madrid

It’s English, English, English

For every,every kid!

A strange boy appears on the stage.

Boy: О,яка класна пісня!Я теж хочу навчитися 

співати цю пісню!

Compere: Тоді тобі треба разом з нами вивчати 

англійську мову.

Boy:Що?Вчитися?Я й так все знаю!Ось наприклад, 

«Goodbye!»- це значить «Привіт!»

(children correct him)

Boy:Ой,ні! Чекайте «Good morning!» -це «До 

побачення!» (Children correct him again)

А звідки ви це знаєте?

Compere2: Ми вивчаємо англійську мову

Pupil1: We can read, we can write,

              We can speak English too,

              We like learning English

              And what about you?

Boy:Я теж так хочу!Навчіть і мене!

Compere1: Добре! Але тобі потрібно бути дуже 

старанним і , до того ж,чемним.

Compere2: Сподіваємось,ти не будеш схожим на 

Буратіно!

                           Scene

(Buratino is standing at the desk)

Malvina: Good morning!My name is Malvina.Sit 

down,please!Let’s have our breakfast.

(Буратино берет кувшин и начинает пить из него)

Malvina: Who taught you in such a bad way? Will you 
tell me, please?

Buratino: Sometimes father Carlo,but sometimes…nobody

Malvina: Now I’ll teach you to be well-bread. Be sure!

Buratino(in side):Oh,I’m wasted.

Malvina: Put your hands in front of you .Sit straight! 
Let’s do arithmetic sums. You have 2 apples in your packet…

Buratino: Nonsense,I have no apples.

Malvina:I say, imagine that you have two apples. 
Somebody took one.How many apples do you have now?

B:Two

M:Why?

B:I shall not give an apple to that somebody even if he 
fights.

M: You have no skills in Mathematic! Let’s write a 
dictation. Open your copybook. Please,write down : 
«Today is the holiday of the ABC-book(pause)Have 
you already written? Now lets check!(Мальвина 
смотрит в его тетрадь в то время ,как Буратино 
опускает нос в чернильницу и капля падает на 
стол)

M:Oh,you are a very bad boy!You must be punished!
(Буратино уходит,Мальвина плачет)

Boy: Гаразд, я буду слухняним і старанним. Так з 
чого ж почнемо?

Comp1: Let’s give the boy useful advice.

Pupil 1 try your best to be polite in everything you do! 
Remember always to say «Please» and don’t forget 
«thank you».

Pupil1:Work while you work, play while you play,

That is the way to be cheerful and gay.

Pupil 3:One thing a time ,and that done well, is a very good rule, as many can tell.

Boy: А що ви вмієте?

Comp: We can do a lot. Sit down and watch. We are 
going to show you. Girls, come here, please.

Звучит песня “Tuist”

Comp: Our boys and girls are very clever. They can 
sing songs, recite poems, solve riddles. Let use see. А 
зараз я запрошую тих хто бажає розповісти вірш.

 I конкурс віршів

Comp: ІІ конкурс загадок

Діти, а зараз ми перевіримо, хто найкмітливіший та
найсміливіший в нашому залі. Здогадайтесь, про 
що йде мова
                                 Scene II

P1: Stop and answer. Can you see our little brothers 
like you and me?

Bears and monkeys, lizards and snakes of different colors, of different shapes

P2: They live around you and me

They love the sound of forest and sea

They swim in the water,  they fly in the sky

They love their children

                    Do you know why?

P3: Be careful what you say or do

When you visit the animals in the zoo.

Don’t make fun of the camel’s hump

He is very proud of his noble hump

P4: Don’t laugh too much at the chimpanzee.

He thinks he’s as wise as you and me.

That them as well as they treat you.

And you’ll always be welcome at the zoo

Comp 1: Do you like animals?

Comp 2: Of course, I do. And I like tales about animals very much.

Comp 1: Then let’s see a tale “Little Red Riding Hood”

                   Little Red Riding Hood  

Comp: Тобі сподобалося наше свято?

Boy: Дуже сподобалося. Я тепер разом з вами буду вивчати англійську мову,

Comperes (togethere)

Goodbye, mothers! Goodbye. Fathers!

We hope you had fun!

Goodbye, teachers! Goodbye, guests!

Goodbye, everyone!






Комментариев нет:

Отправить комментарий